är det jag som är tråkig?!?

Camilla och Tobbe sitter inne hos Cmilla, men jag får sita här själv, för jag vill lyssna på hockeyradion, är det jättetråkigt av mig?!? Nä... Och sen är det hockeykväll också... då får jag väl sitta själv igen. Jag ska nog baka scones, då kanske de vill komma hit och hålla mig sällskap. hehe, mutor.

Vet inte om jag gjorde bort mig nyss, pratade med han Klaffen om att dela ut biljetter, kanske blir lite jobbigt. Äh...nån timme kan vi väl sitta och hålla låda i colosseum.

Leksand leder, jiha, men verkar vara dåliga. Hoppas det blir bättre när jag, som sagt, ska dit om dryga veckan...iii...ska bli kul!

Min storstädning gick iaf mycket bra, tog ca sju timmar eller nåt (ååå va effektiv jag var, nuddade inte ytterdörren på hela dagen), men hallen är fin =) så nu vill jag bara ha en matta och gardiner, och en kruka, en ljusstake, ett ljusfat och kuddar för att det ska vara perfekt. hmmm..Hemköp, take me back!

Jag vill (läs behöver) massage av mamma, min kropp är på väg att falla sönder!


Men jag är jätterolig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0