Vad är turkost vatten mot älgskit i skogen!

Vad lätt livet måste vara som tysk. Man kan ju knappast ha tråkigt speciellt ofta iaf...så lättroade som dom verkar vara. Medan en annan så fort som solen kanske ska lysa igenom ett moln, på lätta fötter och med kläderna rykandes längs fotknölarna springer ut för att soldyrka, betalar tyskarna flera tusen, åker till siljansnäs och går ut och går typ fem timmar om dagen i skogen...i långbyxor. Och till råga på allt ska de ha service av mig...medan solen lyser ute... kallas dålig hushållning och effektivt användande av soltimmar om ni frågar mig!

Annars känns det lite tomt utan Sanna. Bara sticka sådär... visst kommer vi klara det, men det känns inte 100... Sen när är JurKand roligare än Jur6 (läs inte...bara ljuda=)) Jag förstår dig absolut...grattis...men som sagt, lite tungt känns det! Förresten, betyder detta att jag måste börja bli organiserad...shit!!

Kul kväll igår btw. Tack Maja, Becks, Jonnah &Co att ni tvingade med mig till det lyckliga. Glömmer ibland bort att det faktiskt kan vara kul där. Gillar för övrigt att få en stor kram av en kompis man inte träffat på länge, sånt gör livet värt att leva...absolut! Annars är det tevligt med gärdesgårdar, att de funkar fint fortfarande

Jaha, är det såhär man gör när man bloggar, eller ska man hålla på med en massa mer grejer. Jag vet inte...men jag lär så länge jag lever! Ska försöka skriva lite oftare bara.

Susning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0