Ska bli duktig!!

Nu ska jag bli duktig...

~ Jag ska börja äta bättre, kakor på hotellet är ingen höjdare i längden.
~ Jag ska motionera mera...ut och gå är ju helt underbart så varför inte göra det...vill nån hänga med nångång så är det bara att säga till.
~ Jag ska bli bättre att gå på gymmet (hör ihop med den ovan)
~ Jag ska bli bättre på att göra det jag ska göra direkt och inte dra ut på det...varför gör jag så hela tiden, det blir ju bara stressigt.
~ Jag ska bli bättre på att skriva blogg...så det blir nåt å läsa (inga agrantier)
~ Jag ska sova mer, så jag kanske orkar göra mer när jag väl är vaken.

För övrigt så; Igår fullbordades min kära vännerkollektion, så nu sitter jag och min mor och tittar och tittar. De är underbara.. funderar på om det finns nån som är chandler på riktigt...gärna lite snyggare dock. För om han finns så är han paxad, tagen och allt vad det nu kan heta i skåne! Eller, jag måste kanske fundera lite på det...han är ju halvmesig. Jag återkommer.

Funderar lite på campare också, eller i alla fall deras barn och hur extremt talanglösa vissa (märk vissa) verkar vara. Okej att alla inte har bollkänsla, men man kan ju undra vad man har om man spelar minigolf på det sättet. Är det nåt speciellt med campare eller bara de som är på orsandbaden å spelar, eller är det tom kanske bara de campare som campar på orsadbaden?!? Jaja, jag är inte den som klagar, alla får göra som man vill...men kanske inte runt den tiden på kvällen som det är som mest folk! Nu vill jag också vinna förresten. Men tack flickor för en mysig tjejkväll!

Nya ordspråket lyder: Varför göra det du kan göra idag imorgon, då måste du ju göra det då istället...

Sleep tight!!

Kommentarer
Postat av: jonnah

ska bli kul att se din utveckling

2007-07-24 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0