Börjar med ett "sorriii"...

Okej, jag måste börja med att be om ursäkt för namnet på denna blogg, men jag testade allt och blev desperat, så testade jag detta...och så funkade det. Typiskt tänkte jag...men kom inte på nåt bättre i stressen av att äntligen får vara med alla er andra i bloggvärlden=) Så här är den...min blogg med det mogna namnet JLu! Jag är i alla fall inte 14 enligt leget.

Det var allt för nu....min kreativitet försvann när min pappas jobbtelefon nyss skrämde livet ur mig! Ni ska snart få veta allt kul som händer i mitt liv...

Tills dess... Hade, (som norrmännen säger)...(betyder det hejdå...eller är dom bara trevligare än oss?!?)

Kommentarer
Postat av: maja

duktigt johanna, duktigt.

2007-07-02 @ 20:39:58
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0