tog mig i kragen

Ringde PlatåSimon på dagen och han tyckte jag skulle komma ner till stan med antalet som ska på sittningen och så. Smart som jag är tänkte jag att "ska jag ändå ner på stan så borde jag ju faktiskt gå till gymmet", vilket jag gjorde! Jiha... Hade svårt att stå still när jag var klar, helt sjukt vad jag skakade. Men nu hoppas jag på fet träningsvärk imorn så jag vet att det gav nåt vettigt.

Sen var det dags för idolfinal, som jag totalmissade, eftersom det återigen var dags för gyckel. Var väl verkligen inte en av våra bättre omgångar, men skit i  det...orka! Vi balanserar ju alltid på en skör linje...ibland håller den, ibland brister den direkt! Men jag lever och mår bra ändå.

Men nu vet vi vem som vann och jag är nöjd! Go Marie!! Ser fram emot din julskiva=)

Nu på kvällen har i även tittat på anslagstavlan på SVT. Trodde inte att den existerade fortfarande, och jag tror nästan att jag fattade vad det var för första gången idag. Har mest trott att det var en rolig gubbe som gjorde en rolig grej till en rilig låt förut. JAg är väl lite dum. Men inte så dum som cmilla sóm sa, när vi tittade på ekonominyheterna om såna där typer som sätter på lösdelar på bankomater, att "det kan väl inte vara så svårt att undvika...det är väl bara att gå till en äkta automat". Godmorgon damen...det var ju det som var problemet...

Godnatt alla glada. Längtar till imornbitti, för då är det skidor och sånt på tv igen...tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0