sopor

Det är mycket sopor nu.
1) Jag glömde mina sopor i hallen igår, så det luktar sådär i min lägenhet nu, framför allt hallen! En mycket dålig idé!
2) Players. Inget alls mot dem som personer, men hur lyckas de alltid halvt misslyckas med allt. Vi var lovade att få gå på festen, Y6 var lovade att få gå... nu får ingen av oss gå, och detta på de mest vaga grunder jag nånsin har sett. Lär man sig inte grunda sin ståndpunkt och åsikt på ekonomprogrammet :P Nä, men det känns klent...så vi ska göra eget julbord på lördag ist, får se om Y6 kommer...isf kan det blir typ 19 pers som ska äta hemma hos mig...får nog ställa min säng på högkant eller nåt.
3) Den största sopan av dem alla, JAG. Åh, jag skulle ju gymma tänkte jag, så kunde jag möte Tobbe och Cmilla på stan sen och fika eller nåt. Men nu, 45 minuter senare sitter jag här istället, grrr! Kanske ska träna efter fikat, eller bli sen till fikat eller nåt, har ju inte råd ändå...då kan det ju vara smartare att utnyttja gymkortet jag redan betalt=)

Gyckel ikväll igen också, Y6...(mycket Y6 nu)...hoppas det går bra!

Ses sen! Tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0