action i mejerikylen

idag har jag bara gjort illa mig sisådär fem gånger under mina nio timmar på hk. På fem minuter hemma slog jag av lilltån!

Hoppas mamma kommer hem snart så jag kan låna blien och åka till pappa....och äta chips. Sen kan man väl hoppas att Anton är snäppet trevligare i verkligheten än i telefon =)

Idag är det (enligt Maja) typ fem grader minut ute...johanna hade på väg hem (och till) från jobbet på sig, underkläder, tajts, jobbyxor, mjukisbyxor, långärmad tunn tröja, jobbskjorta, tjockare långärmad tröja, tjock dunjacka, mössa, tjocka tumvantar och vinterskor, dock inga raggsockor...

That's it for today! Fick besök idag i kylen också, skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0