Smutsig

Var ett tag sen... har varit på roadtrip=) Turen gick Sthlm-Lkpg-Lsd-fjällen-hem igen! Så det var min semester för ett år framöver...å va roligt!

Sthlm blev inte alls som jag tänkt mig, men var trevligt ändå. Höjdpunkten var den nyaste Harry Potter-boken. Jag vet jag är en nörd, kan inte hjälpa det. Men ni behöver inte vara oroliga, ska inte avslöja något här..

image1

Åkte till Sthlm och hamnade här...vad gick fel?!? Detta är förresten inte jag... Blond, jo...men inte plastikopererad!

Lkpg blev inte heller som jag tänkt mig, blev bättre. Får tacka flickorna+Herman för detta! Bilderna (som får ses vid mutning och fjäsk...eller facebook antagligen) talar sitt tydliga språk. Förresten packa och skicka!!!! Fast det kan vara svårt att se vem som är vem...ryktet säger att jag är blond numera, scary!

Sen var det fjällen...gått...med tung ryggsäck. Om någon tror att man kommer hem vältränad efter en sådan tripp har denne dock fel. Det man gör större delen av tiden är tydligen att äta godis, så nu måste jag börja vara duktig igen...blä!

Det bästa som hänt i vecka är annars duschen när jag kom hem. Men tar en varm dusch bort smutsen å insidan också?!? Tveksamt. Så till alla som jag någonsin sårat vill jag nu be om ursäkt. Även om jag inte fattat att jag gjort det så är jag verkligen ledsen! Jag har sårat mig själv och jag vet hur ont det gör...

Ang nåt helt annat: Visste du att öl innehåller kvinnliga könshormoner, efter ett par kanman varken köra bil eller hålla käften.. årets...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0