Inte bara minus nu i alla fall

Min stora kärlek helade min dator efter miss Gagas (se här) påhopp härom dagen. Dock hann Ladyn in i iPoden innan vi kom på henne, vilket resulterade i att jag igår förstörde datorn en gång till. Och hon är tydligen riktigt riktigt elak den där damen. Så idag blir det en sväng till tornby för att inhandla en hårddisk, för att kunna rädda alla saker jag vill rädda. Jättekul.

Men allt är inte nattsvart. Efter min kollaps igår visade det sig att CSN tyckte tillräckligt synd om mig för att se till att godkänna min ansökan. Så på tisdag blir jag en mycket rik kvinna, på lånade pengar. Men ändå.

Vad gör ni i helgen då?

Kommentarer
Postat av: cisci

äntligen, hur jävla sega får man vara egentligen.

ritch bitch. själv är man tv kändis och min dator är fortfarande paj. Patte har hittills inte lyckas återväcka den.

2010-01-11 @ 08:21:27
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0