Nu går ingenting rätt

Fortfarande inget svar från CSN, istället en trasig dator. Freddas dator däremot är hel så jag kan fortfarande blogga. Men Lady gaga har i någon form av hämndaktion, efter att jag försökt sneaka till mig hennes album utan att betala, sett till att min dator numera är stolt virusbärare. Så jag beger mig ner på stan medan min andra halva snällt sitter vid min dator och försöker övertala miss Gaga att jag egentligen är en snäll människa och att jag inte är förtjänt av hennes ilska.

Kommentarer
Postat av: cisci

ojoj samma sak hände mig, inte med lady då utan för mej var det "den stora feta grekiska semestern" som tyckte jag skulle åka på värsta viruset. så nu sitter jag här med Pattes dator och sörjer.

2010-01-08 @ 10:15:32
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0