Där jag har mina kläder

Ni vet det där stället där man har sina kläder, garderoben. Den är helt innehållslös hos mig. Helt totalt innehållslös. Det ligger grejer där inne, men det är ingenting som räknas. Det är så fruktansvärt tråkigt. Vareviga morgon startar med klädångest och slutar med det minst dåliga alternativet. Shoppingabstinens kan vi kalla det. Men, det är ju inte för inte som fönstershopping finns. Så när jag blir rik ska jag omedelbart inhandla följande.

PLEATED TROUSERS FINE WOOL TROUSERS
PLEATED TROUSERS TWILL LEGGINGS
FALSE PLAIN TROUSERS DOUBLE BREASTED CHECKED BLAZER
SQUARE NECK SHEEPSKIN JACKET DRESS WITH POCKETS
CROSSOVER CREPE DRESS PLEATED HALTER DRESS
POLO NECK DRESS SWEATER WITH CONTRASTING FUR SHOULDERS
TUXEDO FRONT SHIRT LONG SLEEVE BLOUSE WITH BOW

Tja, mer eller mindre hela Zara. Har några andra butiker också, men vi kan väl ta det en annan gång. So you don't get bored.

Ps: Fredda hälsar att han känner sig ledsen över att ingen lyckats knäcka hans rebus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0