Dag 20, äsch

Skulle skriva om "min månad" men det var så värdelöst tråkigt så jag skiter i det. Ni kan ju, om ni är väldigt intresserade, läsa blogginlägg från en månad tillbaka så har ni rätt bra koll. Känner att den här listan kanske inte är så kul att läsa om - men jag kan ju inte bara ge upp. Men man kan ju göra lite justeringar.

Så jag gör ett vanligt härligt inlägg (vet inte om de är så roliga att läsa heller - men då är ni la på fel ställe). Har varit sjuk i helgen så därför har det inte blivit något gjort, vilket har varit hur skönt som helst. Jag har tittat på sport. Sport sport sport. Mums, som Maria Montazami skulle sagt. Fredda har spelat tv-spel. Han gillar Maria så han skulle nog också vilja säga mums. Sedan slog vi till med pepparkaksbak nu ikväll och Fredda vill förmedla sin fena rebus han gjorde. Han är väldigt stolt.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fälg... Men det fanns ju redan på facebook.....

2010-12-17 @ 12:37:10
Postat av: Mariah

Ber genast om ursäkt att jag inte gett min gissning. satt o fnissade lite för mig själv när jag såg den, men längre kom jag inte. SÅ här och NU: F+ÄLG = FÄLG!!!

2010-12-17 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0