dåligt samvete

Jag har gått och funderat och funderat de senaste dagarna och blir inte av med det. Mår lite dåligt över det samtalet jag gjorde i lördags och har kommit fram till att jag ska dra av 3,50 på Cmillas del av räkningen för denna månad!

Ikväll väntar KickOff med UngJuren. Ska bli trevligt, alla vi är väl lite avlagda pga väder och fruktansvärd redovisning (som fick oss alla att muttra mer än 15 gånger under de två timmarna i klassrummet) men det är alltid trevligt att umgås med folk. Nu ska jag äta lite mat och ner och leta papptallrikar i källaren, igen. När kameran kommer (förhoppningsvis - på nåt sätt) ska jag också visa er bilder på världens två hemskaste förråd. En eloge till mig som lyckats äga båda dessa två!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet inte om det är bestämda nyheter. Det kommer det kommer.

2008-02-26 @ 15:39:03
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0