Melodifestial och iprenbehandlad huvudvärk

Jag erkänner en av de störts synderna som finns för en egtrippad och nonchalant student (med betoning på student) - Jag har röstat i melodifestivalen! Jag har tydligen en liten fetisch för starka sångerskor med lite "fel" melodi till, om man kan säga så. Melodi nr 4 med andra ord. Opera och lite stark musik bakom fick mig helt enkelt att tycka att det skulle vara tråkigt om Patrik Isaksson gick vidare bara för att han är han. Så jag tog tag i det, hoppas nu att några fler gjorde det bara.

Men men, nu såhär i efterhand medan BWO sjugner för att de har gått vidare ångrar jag mig nästan. Den som får hjärtat att smälta och bulta är Björn Gustavsson, fullt och helt! Jag ska till och med slå till med ett kärahjärtanes vad underbar han är. Han må ha tappat texten, men det spelar ingen roll...imorn lovar jag att publicera den här hur som, som en liten hyllning.

En hel dag på stan med familjen = huvudvärk, men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Mary

Helt ärligt oberoende av ditt inlägg så har jag skrivit typ samma sak om både BWO och Björn G. Det är nått speciellt med den där karln. Eller kanske va karl o ta i...?!?

2008-02-24 @ 11:21:21
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0