Just a minute

Jag har gått in i "jag är ledig, ska styra min egen tid och behöver därför inte göra ett jota just nu"-mode (engelskt uttal, inte mode som i fashion alltså) och gör således ingenting. Har ett PM som ska författas men det ska inte in förrän 3 oktober och jag vet i stort sätt vad jag ska fylla de två (!) sidorna med så jag känner inte direkt pressen där. Jag borde i och för sig ta tag i resten av kursen, men har fått för mig att när jag väl tar tag i det kommer jag känna igen en hel del från Sydafrika så känner mig (dessvärre) inte stressad där heller. Har en annan tenta coming up men den är inte förrän november (tror jag) så tar jag tag i det hinner jag ju för bövelen glömma allt innan det är dags, och så kan vi inte ha det. Vidare har jag en massa blogginlägg på G, men då blir det liksom inte så att jag tar fram datorn (har numer en sådan där iPad (fråga inte) så de nödvändiga surfningarna på era bloggar fixar jag ändå).

Men skam den som ger sig. Så igår var jag på gymmet, idag har jag gått morgonpromenad och i eftermiddag ska jag till gymmet igen. Och jag kan inte nog betona hur bra det känns att gå de där promenaderna. Speciellt när man har högklassig intelligent underhållning i lurarna. Rekommenderas varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0