South buy ing

Befinner mig återigen i Söderköping hemma hos svärisarna. Karln min är inte här än, han är fast någonstans ute på Östersjön i en stor båt som jag tror brukas kallas finlandsfärja (och ja, han är medveten om att det kan få honom att verka vara en desperat 35-åring). Men han borde vara på väg hit nu snart.

Min plan var att jag skulle ta tillfället i akt och bege mig ut med nya kameran och fotografera detta underverk till stad. Och med fotografera menar jag fotografera helt finesslöst eftersom jag fortfarande inte kan något. Men bara det att man ser på kameraskärmen att bilderna blir så mycket bättre bara med hel-auto-inställningen gör att det spritter i hela kroppen. Senaste dygnet har spenderats med Julia och hon har nog redan sett nog av den där kameran. MEN, det regnar. Av alla ögonblick som regnet kunde ha valt så valde det att köra igång sekunden efter det att vi ätit lunch och jag skulle bege mig ut. Så, nu ligger jag istället i soffan och muttrar. Men det kan ju inte hålla på hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Att ställa in ratten på P brukar ta en rätt långt, då behöver oftast inte göra så mycket men det blir finare bilder än på auto. Känns som jag redan skrivit det till dig? /dåligtminne_85

2011-03-12 @ 15:41:36
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0