Inre kamp


Efter en natt i ett kokande sovrum med vansinnigt bra formulerade uppsatsmeningar i drömmen vaknade jag strålande glad och spurtade upp ur sängen. Eller nä, det var kanske precis det jag inte gjorde. Jag tog mig upp men liknade mest en gammal säck potatis som legat i pappas källare och blivit sådär lagom möglig. Sen tog jag mig till hallen innan jag fick vända igen på grund av fruktansvärt illamående. När jag är trött har jag en lucka på ungefär 50 sekunder från uppstigning innan jag måste ha fått i mig frukost. Annars är det kört. Men eftersom jag inte har tid att sova bort magproblemet befinner jag mig i detta nu i soffan, i fosterställning, och försöker blidka mitt inre med att sakta med säkert sörpla i mig lite fil. God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0