Need to go

Foto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las VegasFoto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las Vegas
Foto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las VegasFoto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las Vegas
Foto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las VegasFoto av The Cosmopolitan Of Las Vegas, Las Vegas

The Cosmopolitan av Las Vegas, bilder från hotels.com

Om tre veckor bär det av mot västligare delar av världen och att säga att jag är pepp är den värsta underdriften i världshistorien. Jag är egentligen inte en människa som behöver planera så vansinnigt mycket, men den här gången har jag gått totalt over the top. Låtlistor skrivs för fullt, i stort sätt alla hotell är bokade (och jag kämpar hårt för att inte välja ut boende för de nätter vi har bestämt att vi ska vara "spontana"), bilen är klar, jag har planerat dagsprogram för de första 10 dagarna, tittat ut varenda outlet som kan tänkas komma i vår väg och räknat budget 250 gånger och kommit fram till att den nog ska hålla. Vi kan alltså konstatera att jag aldrig längtat så efter en semester. Om typ fem veckor ligger jag på en av ovan solstolar. Längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0