Under ytan


Det här var en dag som jag aldrig riktigt kom in i. Där allt blev fel. Jag sov dåligt, gjorde uselt ifrån mig på jobbet och sen lyckades jag gång efter annan motarbeta mig själv och mina värderingar. Och eftersom jag begåvats med ett samvete som säger ifrån för minsta lilla sak som det anser är fel har det sparkat bakut idag. I och med det däckades jag totalt och om dagen startade under isen tog jag mig tillslut långt under bottnen och in i jordens innersta där jag brottas med mig själv. Allt som har hänt i Norge har påverkat mig på ett sätt som jag varken kan förklara eller förstå, och det har faktiskt inte tagit fram de bästa sidorna i mig. Tillslut pallrade jag mig i alla fall iväg till skogen och kände att all stress rann av sekunden det stod höga träd runt omkring mig. Den kom förvissa tillbaka när jag entrade den tomma lägenheten. Men jag jobbar på det och tar nya tag. Vi glömmer den här dagen va och ser fram emot en dag med uppsats imorgon istället?

Kommentarer
Postat av: Karin

Skickar en stor kram och hoppas på en bättre morgondag.

2011-07-23 @ 23:58:25
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0