Smokey morning



Uppenbarligen har jag nu kommit så långt i mina försök att lära mig dricka kaffe att jag nu i alla fall tar morgonens proviva i kaffekopp, alltid nåt. Annars sitter jag mest och irriterar mig på våra grannar. Jag har för mig att jag har nämnt min granne mitt emot som röker 395 gånger per dag. Varje gång jag tittar ut sitter hon där och inhalerar farligheter och ser irriterande ut. Men på senaste tiden har det blivit värre för nu har det till och med börjat lukta (nä förlåt mig, stinka) rök i vår lägenhet. Vi har hängt ut genom både fönster och från balkongräcken för att hitta den skydliga och igår fann vi henne. Grannen bredvid sitter ute och leker majbrasa minst lika många gånger per dag och hennes brasved stinker skit rent utsagt. OCH hon ser lika irriterande ut. Så nu lägger vi oss i rökos och vaknar i rökos. Jag slår ett slag för rökrutor nere på gatan för hyresgäster, yes I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0