Grönt

Heldag i skolan idag. Ska, som sagt, till den där Hovrätten idag och leka rättegång. Det ska ske vid halv sju, superkul. Tji fick man för att man tyckte det var "coolt" att vara i sådana lokaler, de som har det hela i skolan har gått hem nu för länge sen. Men jag klagar inte. Fick äntligen svar på mitt mail till en handledare idag, gällande ett potentiellt ämne till uppsatsen som jag ska börja skriva nu. Alltså ännu en start på en grekiskt tragedi för den här stackars bloggen  - när Johanna skall lotsa er igenom 30 hp uppsats. Det kommer bli en pina för oss alla så för er skulle råder jag er nästan att sticka nu, medan ni kan. Handledaren tyckte i alla fall att det var ett intressant ämne, så jag tar det som grönt ljus och kör all in. Han sa dock att det var viktigt att jag hittade tillräckligt med information för en uppsats, då jag valt ett lite klurigt ämne. Men all in var det, och än så länge (på två timmar) har jag hittat - nada.

Johanna vs den grekiska tragedin: 0-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0