BRA!

Jag vill bara meddela innan en trött Johanna lägger sig i världens bästa säng att kvällen har varit helt fantastisk och att den där showen är vansinnigt värd att se. VANSINNIGT. Jag har skrattat så tårarna sprutade samtidigt som det var smart och inget annat än genialt. Det var en och en halv timme ren humor samtidigt som de pratade om mig, och alla andra där inne. Jakten på det perfekta hemmet som vi alla sysslar med. Wonderful (superlativen bara haglar). Tänk om jag hade en femtedel av Fredrik Lindströms ordförråd, jag hade kännt mig oövervinlig. Och den där Schyffert är vansinnigt rolig så fort han inte är med i parlamentet och slänger könsord fram och tillbaka.

"Så går jag i oskärpa framför kameran med ett fat med limefrukter".

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hahaha, ja du måste känna dig stolt! Liksom jag! Så sexiga som dom ser ut! :-)

2011-01-30 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0