San Francisco


Inga blommor i håret men väl så mycket intryck rikare ligger vi nu utslitna i sängen klockan åtta. Allt har gått hur bra som helst. Vi är på plats på hotellet, har gått runt halva stan i våra desperata försök att hålla oss vakna och ätit en Philadelphia classic sandwich - tydligen. De har gjort mackorna på det sättet i 70 år och det sättet innebär pommesen PÅ mackan. Det känns som om det här med alla backar och kullar kan visa sig vara en riktigt bra ide. Vad morgondagen bjuder på vet vi inte riktigt eftersom våra hjärnor lade av att fungera någonstans runt lunch idag, det enda jag vet är att jag kommer sova som en stock om cirka fem minuter.

Kommentarer
Postat av: Pepp

Detta är ett typiskt gilla-inlägg men jag sträcker mig till att jag älskar det. Att kunna följa din usa-resa via bloggen gör mig lite mindre avundsjuk, känns liksom som att jag är med. Hoppas ni njuter ordentligt för jag kan nog inte tänka mig två människor som är mer värda denna resa än ni två. Ha det underbart och njut av varje sekund // Pepp

2011-08-17 @ 08:24:20
Postat av: Rebecca

Va skönt att resan gick bra och att ni fått en smidig start och försök att lura jet-lagen så gott det bara går! Och pls försök finna ngn tid att uppdatera något under veckan. Jag är så nyfiken! Puss

2011-08-17 @ 08:40:56
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0