On top of the hill


Vi cruisade ju Beverly Hills igår och körde av en slump förbi en öppen husvisning. Efter mycket dividerande, två vändningar på smala gatan och tio djupa andetag gick jag och frågade om man fick komma in och titta trots noll köpintresse och det gick så bra så. Så vi tog oss ett varv och - tja, well - fell in love. Dock talade mäklaren glatt om för oss att det räckte inte utan det fanns ett ännu värre hus som låg ännu högre upp. Så hon gav oss adressen och vi och vår terdje medresenär GPS:en tog oss iväg. Vi har nu lite svårt att bestämma oss för vilket hus vi ska satsa på, men vi har lite infoblad med oss hem. För visst syns det att det är där vi hör hemma - på plastgräset framför vår egna pool.

Kommentarer
Postat av: Pepp

Om man kan gilla och inte gilla samtidigt så gör jag det nu! Big like på huset men att du skulle fara till usa längre än två veckor känns helt enkelt inte hållbart. Ni ser ut att ha det underbart bra! Fortsätt njut och fortsätt blogga. Kramar till er båda//Pepp

2011-08-23 @ 09:28:21
Postat av: Mariah

Det är bara å handla!!! Jag kommer å hälsar på utan tvekan! :-D

2011-08-23 @ 09:47:03
Postat av: Sara

Först trodde jag att ni skulle bo på värsta lyxhotellet! Sen läste jag texten. Jag skulle bli ledsen i ögat om ni flyttade dit men jag håller med Mariah, skulle inte tveka att komma över och hälsa på :-)



Fortsätt blogg och ha en fortsatt grym semester!

2011-08-23 @ 10:21:21
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har redan bokat biljett till inflytten! Tack!

2011-08-23 @ 23:04:26
Postat av: Cisci

När får vi komma på inflyttningsfest?

2011-08-26 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0