Bra start

Halv sex imorse slog jag upp mina grön/brun/gråa och insåg att jag behövde gå på toaletten. Väl ute ur sovrummet såg jag sjön ligga med en dimslöja över sig occh solen hade precis tagit sig över talltopparna. Så det var bara att skaka av sig sömnen och ta sig ut med kameran i högsta hugg för att försöka fånga något av den magiska skönhet som var där ute. Vi kan väl säga att jag lyckades sådär. Jag har en hel del att jobba på vad gäller naturfotografering i trollska omgivningar. Men det blev bilder i alla fall. Sen kröp jag ner i sängen igen med stelfrusna händer och somnade gott nära min bästa vän. Man kan ha en sämre start på en dag.


Mina bilder kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0