Undermedvetenhet

Mitt undermedvetna (och mitt medvetna också i och för sig) ville verkligen inte åka tillbaka idag, så jag missade bussen. Sen hittade jag en till buss och försökte komma på den, men det ville inte chaffören gå med på. Någonting om att mitt kort inte fungerade. Nähä, men vill ni inte ha resenärer, Swebus, så ska då jag inte vara den som åker med er något mer. Nästa gång tar jag hellre sparkcykeln. Bröt ihop mitt på Cityterminalen gjorde jag också.

Så jag är i alla fall kvar i Stockholm en natt till. Det kommer bli vansinnigt stressigt att göra klart allt inför seminariet imorgon, jag har glömt saker att läsa i Linköping, men det får det vara värt. Det är ju någon som lagar fetaost-biffar till mig just för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0