Oh happy day

Morden i Modsommer på tv. Yey. Precis vad som behövdes här i stugan där jag försöker bringa någon ordning i alla tillhörigheter som är mitt och herrns bohag. Det är kaos, om ni önskar kan ni få se bilder. I hallen har jag, bokstavligt talat, byggt en labyrint av kartonger (tomma dessvärre), väskor, skor, jackor, nyckar (jag lägger saker på golvet, jag vet), mattor, internet-rauter, påsar (oftast också tomma) och galgar.

Något mer hade jag egentligen inte att säga. Jag blev alltså så glad av ett tv-program så jag fick lov att blogga. Jag tror jag har för lite folk att prata med här. Kanske ska börja twittra istället, men jag fattar ärligt inte riktigt hur man gör...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vill se bilder! :p Mest för att du hellre verkar blogga än göra nytta så om det kommer som request var det ju inte ditt eget dumma påhitt.

2010-10-18 @ 18:03:30
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Ja ja ja, börja twittra, pretty please?

2010-10-19 @ 09:31:26
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0