Hörrni modelejon

Jag vill börja med att tacka för de fina råden ni gav gällande mitt dilemma i förra inlägget. Nu vet jag precis vad jag ska välja. Ni gissade rätt, jag är bitter. :)

Sen undrar jag en till sak. Stora frågor här nu, och så få svar (svara gärna alltså). Vad ska man ha för skor till ett par sådana här byxor när det blir vinter? Balerina känns inte gångbart i drivor av brungul snö eller trottoarslask. Så jag är blank, har ingen aning. Mode, vad, grekiska?

HIGH WAIST PLEATED TROUSERS

Kommentarer
Postat av: mariah

två svar:

jag röstar på ett par nättare boots. typ som dom svarta du köpte förra året, med lågt skaft.



tror det kan bli rikigt najs med en schäslong (vet inte hur det stavas) och två separata fåtöljer.



2010-10-05 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0