Förrätter

Jag vill bara meddela att vi åt fem förrätter idag och noll, nada, varmrätter och efterrätter. Drack vin gjorde vi också, och tittade på Fucking Åmål - vilken höjdarfilm. Alla tonårskänslor inbakade på en och en halv timme. Man hade lika gärna kunnat sova sig igenom de tretton åren av sitt liv och sen tittat på filmen. Helt underbart. Nu har Hanna gått hem och jag ska ta en hårdmacka och titta på ett avsnitt How I met your mother innan sängen kallar. Jag måste nämligen äta någonting nu så jag inte blir sjuk imorgon, höhö.

OBS! Jag drack ett vitt vin idag, och det var gott. Har jag om möjligt äntligen distanserat mig till det där fulvinet en gång för alla?


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0