whether the weather is OK

Muller muller. Åskan dånade när jag vaknade imorse. Det var dock tur att det satte igång och mullra en minut för klockan skulle ringa. Annars hade jag spöat den, åskan alltså. Inte klockan.

Det råder i alla fall mysstämning på jobbet. Det är lite halvmörkt och ljus är tända överallt. Det känns som en sådär mysig höstdag. Måste erkänna att det är bra skönt med dåligt väder ibland. Däremot har jag kommit på att när hösten väl kommer på riktigt och det blir kallt och mörkt så kommer jag garanterat hamna i en djupare höstdepp-period. Jag har ju inte sett mörker och kyla på länge nu. Haft strålande sol och vackra (sena) solnedgångar sen i januari. Det kommer bli en chock. Så ni alla som umgås med mig är beredda. Men idag är det mysigt!


(Bilden föreställer såklart mammas härbre imorse...)

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, nej, inget depp! Då får du komma hem till mig och mysa istället. :) Hur går det med lägenhet?

2010-07-29 @ 18:26:41
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag är med dig! Hurra för sol och fint väder men en riktigt grå dag har HÖG mysfaktor =)

2010-07-29 @ 19:57:52
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0