Två veckor kvar till tenta idag...

Nu jag varit duktig och suttit i den tillfixade (tavlor på väggarna) loungen i lägenheten och pluggat hela dagen. Det innebär att jag tycker jag får göra något annat nu. Funderar på att baka bröd kanske. Eller göra matlådor till imorgon. Eller kanske båda två. Den utmattade låtsasmilitären ligger i soffan och sover så jag antar att sjunga högt tillsammans med Celine Dion inte är att tänka på kvällen till ära. Jag har i alla fall ett jsukt långt hårstrå i mitt ögonbryn som jag ska ta kort på sen. Det ska ni få se.




Kommentarer
Postat av: rebecca

Ar de bilderna fran er lgh?? Naaa, inte va? Har for mig att de inte sag ut sa pa de jag sett innan.......

2009-10-13 @ 02:07:20
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint det blev med tavlorna!!! Kram på er!

2009-10-13 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0