Illa

Nu har jag sen i söndags mått lite smått illa hela tiden, speciellt på morgonen. Ojojoj, tänker ni. Men så är inte fallet. Min mage är bara sur på mig för att jag är trött och körde lite hårt med den i lördags. Men hur peppad blir man på att vara duktig idag när magen bara skriker soffan, soffan, SOFFAN! Svaret är; inte alls. Men vad hjälper det. Jag ska fixa't ändå. Och visst kunde dagen ha startat värre, visade sig att absolut första Knight Rider gick på tv. Så nu är jag med från start också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, det går lite rykten om att du blivit en toffel =) kan detta stämma?!? Men det låter iaf som att du har det bra där hemma. Hur går det med planerna inför sydafrika förresten?

2009-10-08 @ 03:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0