change side

Först skrev jag om hur mycket jag inte tyckte om Idol. Därefter har jag spenderat hela min fredagkväll med endast det programmet. Nu tänker jag även blogga om det hela. Och inte nog med det,jag tänker blogga om hur rörd jag blev. Nu är i och för sig inte det någon världsnyhet, eftersom jag verkar gråta för precis vad som helst nu för tiden. Det är när nån undviker att ramla i vattnet på hål i väggen, extreme home makeover i sin helhet (fast det har jag alltid gjort iof), så fort någon vinner ett pris (Obama och fredspriset - herregud) och en hel del fler exempel som jag inte orkar skriva eller inte kommer på just för tillfället. Det jag började grina åt på Idol var i alla fall Erik. Inte för att Erik var bra eller så, utan för hans låtval. Herregud Lundin, en poppig poplåt från början av nittiotalet - som jag av en händelse lyssnade sönder när jag var liten. Hur som var min reaktion på låtvalet storgråt. Sen sjöng jag med med tårarna rinnande nerför kinderna och en aning skakig röst. Sen tog det slut och jag kände mig väldigt to, så jag började leta på tv3 play efter ett makeover program att titta på. Hittade inget.

Nu undrar ni; är jag ledsen? Inte ett dugg. Är jag gravid? Inte ett dugg där heller. Är Erik lik Herman då? ABSOLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0