Bra lördag

Ska väl avlägga en något sånär objektiv kommentar till dagens match (för vem tror egentligen på jonna i det hon säger, hon är ju lika färgad som regnbågen). Surte förlorade orättvist. Så var det sagt. Men det var sjukt kul och titta och jisses vad jag saknar att lagsporta. Eller sporta över huvud taget i och för sig, men att vara del av ett lag. Det är sjukt underskattat. Får undersöka möjligheterna, kanske finns något nybörjar curlinglag att börja i.
Annars är jag gräsänkling ikväll, eller vad det nu heter. Och med inget bra på tv och massa plugg att göra blir jag nog tvungen att plugga. Men jag vet att det kommer sluta med att jag snart går till Konsum och köper godis och sen tittar klart på körslagen alternativt dansbandskampen. Underbara lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: mariah

har för mig att du är är av det kvinnliga könet så då borde det ju bli gräsÄNKA... :P

2009-10-24 @ 23:36:44
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0