So long bitches

Jösses, efter en halvtimmes pluggundvikande har jag kommit fram till att allt man behöver göra för att bli en storbloggare är att vara blond, spela korkad och säga kontroversiella saker. Då är det klappat och klart. Jag sysslar dock inte med sådant, men är å andra sigan oerhört nöjd med minga mina 25 trogna läsare. Tack till er för att ni inte kräver att jag ska ha en rosa tröja med paljetter, videoblogga och för mitt liv undvika saker som kollektivtrafik, h&m, fuskpäls och annat orehört mycket budget.
Men det var inte det där jag skulle skriva om egentligen. Mitt egentliga uppdrag har försvunnit ur mitt halv tolv mosiga huvud. Så tills dess att jag återkommer antar jag att det är dags att läsa lite lagförslag och remissvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0