Kakan är slut

Kakan är slut och jag är ledsen. Tänk att nåt så litet kan få en så nöjd när man sitter på jobbet och ugglar. Nu har jag varit här i så många dagar i rad så att jag börjar få slut på grejer att komma på att göra - men sofies mode kom idag, den har jag inte läst ut än. Lyckades även spruta parfym på min handled förut, där jag hade kört in en tumnagel igår. Parfym i sår svider vill jag lova. Det var också nåt nytt för dagen. 

Sen skall jag i och för sig inte förglömma samtalet med mor min runt halv elva i förmiddags. Hon fick inte igång DVD:n. Och efter många om och med och "försök med att trycka på knappen bredvis nollan och under sjuan" lyckades jag komma på att damen inte ens hade satt igång tv:n. Heja mamma! 

Annars var nog faktiskt kakan höjdpunkten för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0