Bitterväder

Bajsväder. Fast i och för sig kan det knappast vara bättre jobbväder. Skulle dock önska mig ett och annat moln när jag slutar på dagarna. Men det är väl klart att det är då det börjar spöregna. Livet som kock är i alla fall bra. Hektiska dagar och flottigt prinskorvsdoftande hår. Men man blir lite trött. Så beckas förslag om slapp i soffan passade mig utmärkt. Pizza på det också, najs. 

Skägg åker hem imorn, buhu. Men återvänder på onsdag. måste vara för att han har gått och blivit förtjust i mormor eller nåt :)

Just nu kan jag inte riktigt lyssna nog på denna och står och telepaterar med P3 på dagarna för att de ska spela den för mig. Går ibland faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Mary

P3 is the shit. Det går varmt här på jobbet.

2009-07-24 @ 07:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0