Hans Wiklund och jag

Förlåt Karin, dåligt av mig.

Men jag lever, i stort sätt. Har faktiskt studerat och inte haft tid med min kära blogg. Fast nu ljög jag. Jag har låtsas studerat och pratat med Julia istället. Sen har även jobbet kommit igång på riktigt. Går riktigt bra också, wei!

Men nog om sådana där oväsentligheter för jag har precis hittat det barn jag ska adoptera inom en snar framtid. En liten pojke vid namn Brandon Walker. Han är redan 13 år tydligen, men det gör ingenting för han ska mest sitta på en hylla i vardagsrummet (hedersplats) och vara sådär bedårande söt och prata sin knackliga slangaustraliensiskengelska.



Och här är han!!

Om ni vill ha en bättre vinkel och lite fler bilder att välja mellan för att spana in mitt nya tillskott i familjen föreslår jag att ni pallrar er iväg till närmaste biograf och tittar på Australia. Titta noga på ögonen. Titta på resten av filmen också förresten (ni behöver alltså inte spola) - för jag tyckte den var underbar. Nu är jag ju ingen filmkännare på hög nivå utan mäter endast underhållningsfaktorn i en film, och visst kan det bli lite sådär klyschigt hjälteaktigt i vissa tillfällen. Men det spelade ingen roll, vad som helst kunde hända och jag var helt klart underhållen i knappa tre timmar! Förutom kisspausen jag fick lov att ta efter en timme, hade inte gått annars.

---

Till er som dock inte riktigt intresserar er för (eller bara skiter i) handlingen, filmandet eller hur vacker Nicole Kidman är behöver ni ändå inte spola eftersom Nicoles motspelare till hunk är med de gånger min blivande son inte är. Så det finns alltid något att titta på. Som sagt, underhållning.

Kommentarer
Postat av: tess

va..?

2009-01-08 @ 09:28:59
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: tess

haha. jag hade fattat om du bara skrivit till men efter det tappade jag tråden!:) jag lägger upp receptet sen och skriver att jag gör det pga stort intresse och efterfrågan. haha.

2009-01-08 @ 13:48:13
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0