Morgonen som gick

Skitmorgon var det ja, men nu är jag på bra mycket bättre humör.

Men det började med att jag ställde klockan på halv nio, snoozade till halv tio. Mådde så illa så jag gick och la mig igen till halv elva. Var väl lite för trött antar jag. Sen tog jag mig i alla fall i kragen och skulle göra matlåda innan jag pallrade mig iväg till skolan för att panikplugga lite innan tentauslingen. Med msn till hjälp överkokade jag makaronerna det grövsta och när jag sedan tog fram chili con carnen från igår satte jag plastbyttan på den heta plattan. Lägenheten luktar nu, ca åtta timmar senare, fortfarande som när en lillebror sparkar en plastboll på grillen. Bränd plast om ni inte fattade. Det luktar inte gott. Bitter var jag. Och tvingad att åka till skolan blev jag också för den delen - för att inte förgiftas av gaserna

Sen dess har jag i alla fall varit borta på campus och gjort ett dagsverke. Men när man ligger fem veckors dagsverken efter så blir det återigen dejt med böckerna och soffan ikväll. Kul va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0