Inför helgen

Imorgon börjar helgen och jag passa på att rekommendera en riktig pärla för att förgylla helgen. Om denna rekommendation sker med ironi elelr inte förtäljer inte historien, men en bild säger mer än tusen historier sägs det ju. Jag slängde i alla fall med en gammal goding också, för de lite mer svårflörtade.



Båda dessa artefakter finner du på närmaste systembolag. För högsta samkupplevelse bör den rosa intagas med en bit bröd i närheten som sedan doppas i glaset. Lite som kaffe å döppa, men mer rosé och baguett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nu drog sig leendet ända upp till öronen och ett litet fniss tog avstamp från munnen. Den där kvällen glömmer vi inte i första taget. Någon blev ju klen, spydde och gick o la sig! :) Nämner inga namn! Hehe...

2009-01-15 @ 22:32:38
Postat av: Mary

Mitt namn försvann i kommentaren ovan?! Hmm...

2009-01-15 @ 22:33:58
Postat av: herm

Vad faan gör jag på bilden?? detta måste vara ett montage av högsta klass???....

2009-01-17 @ 15:10:36
Postat av: johanna...

Herm: du gör nog faktiskt ungefär samma sak som jag med en annan kameravinkel... kallas fotokonst =) Men vi vet ju alla vad du faktiskt gjorde den kvällen - bortom kamerornas blixtar. Hehe

2009-01-18 @ 17:30:04
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0