Come back

Jag är inte död, jag lever. Även om det var lite tveksamt i fredags förmiddag. Men min dator har återigen lagt ner och vägrat lägga upp igen. Och min magi sträcker sig inte längre än att jag bankar och slår på uslingen, men den vägrar och fungera ändå. Har inte ens lyckats läsa vad blondinbella sa om att åka ur let's dance. Känner mig handikappad.

Men som tur är för er har ni inte missat någonting av vikt. Har mest legat och sovit och varit ute. Och Karin var här en sväng också, riktigt trevligt. Ikväll ska man i alla fall på bio och se den där filmen som fått så många oscars-nomineringar. Är trött som stryk efter helgen bravader dock, men jag har lovat att inte somna i biostolen. Så nu blir det till att vila eftermiddag.

(Ska försöka skaffa mig en ny dumburk så fort jag kan, så ni vet. Annars får ni gärna ringa och höra hur det är).

Kommentarer
Postat av: Fia

viktig info måste alla ta del av, kan därför meddela att BB sa att det var oväntat eftersom hon ville vinna. Det har varit det roligaste någonsin och hon tackar alla som röstat på henne. Hon tror även att hennes lärare hoppade av glädje eftersom hon bara är 18 och fortfarande går i gymnasiet. Nu ska hon:

1. Ta studenten om några månader och läsa juridk

2. Ta körkort och köpa min BMW Z4

3. Lansera min klädkollektion i vår

4. Driva kampanj om vikthetsen

5. Skriva Sveriges bästa blogg!



haha ;) Kände att jag inte kunde låt dig vandra i mörkret mycket länge till! :P

2009-01-26 @ 11:33:48
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Jonna

Var inte dem skorna längst ner dem skorna du tipsade om?



Innebär det då att du är föra alla modebloggare??



KOlla länken http://annamirjamaria.blogg.se/2009/january/varskor.html

2009-01-30 @ 08:57:13
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0