Premiär

I'm back in the game. På min fina lilla söta svarta dator. Inte helt oväntat är den fullproppad med skit redan från början, men experten har lovat att hjälpa mig få en okomplicerad och ren dator, som inte tar 45 minuter på sig att starta och sen surrar värre än Carolas hårfläkt. Jag har som sagt lovat att inte vira in den i duntäcket när jag ska använda den. Min andra har tydligen lagt av på grund av överhettning några gånger. Jag som bara trodde den var översmart och bara ville retas.

Att jag åter igen är kontaktbar med världen ska ikväll firas med födelsedagskalas hos Johan. Alltså är det nog inte så många där som faktiskt firar min dator. Men jag ska göra några smygskålar. Det är väl tänkt att det ska bli utgång. Jag är mest sugen på att sitta här med internet hela kvällen, men men, min oerhört ömma rumpa och mina galet träningsvärksdrabbade lårmuskler kan väl behöva en vända på dansgolvet.

Jag tränade igår. Idag är det jobbigt att gå, ta sig upp på cykeln, trampa i allt som inte är en slalombacke utför och framför allt sätta sig på toaletten. Hugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0