Upp och ner

Livet är sannerligen ingen rak och fin väg som man åker. Det må väl vara så att det är trist att åka på en rak väg, men vissa kurvor och gupp skulle man gärna slippa.

Så just nu lider jag med min älskade vän Becka! Jag sörjer med min familj för att min söta morfar tillslut ändå dog i fredags. Men samtidigt sitter jag här i soffan med min kärlek och tittar på tv och skattar mig lycklig för varje minut med honom.

Så alla ni som är där ute och som har någon eller något - eller bara mår bra. Njut varje sekund för livet är ingen rak väg. Antagligen är det tur det, men ibland blir man bra åksjuk av alla kurvor.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack vännen. <3

2009-08-16 @ 23:26:25
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Cmilla

Love you!

2009-08-17 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0