Ladda

Ikväll är det hockeykväll på tapeten. Äntligen dags för första riktiga derbyt och tack och lov för att det visas på tv. Vad skulle jag annars göra? Nu är det i alla fall inbokad hockeykväll hos Sanna med varmkorv och burkcola i pausen. Funderar på att snickra ihop ett program också, eller så får jag sitte med datorn i knät och läsa lite ovettig information på hemsidan. Nu ska jag försöka använda min hockeypeppenergi till att plugga hela dagen, för att sedan krossa de där äckliga små Moraiterna.




På den gamla goda tiden i Ejendals - mot ett elitserielag, LHC.

Kommentarer
Postat av: Karin

Behöver du peppning i dag också? Hur gick det i går förresten? Hjälpte det?

2008-10-08 @ 12:14:30
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0