Har kommit på en grej

Det är bra mycket lättar att blogga när livet inte rullar på och inte allt är mer eller mindre lika hela tiden. Jag har ju ingen aning om vad jag gjort den senaste tiden. Inget extraordinärt kan det ha varit i alla fall. Då borde jag ha skrivit det här. Men nu är det återigen tentavecka (och jag är helt säker på att det var det alldeles nyss också, vilket får mig att undra om jag kanske, kanske, har legat i koma de senaste typ två veckorna) och livet blir lite pissigt igen. Och den aningen bittra versionen av Lundin ploppar upp igen. Sitter i skolan nu. Försökte mig på föreläsning imorse klockan åtta, men efter att ha somnat tre gånger med ögonen öppna gav jag upp och sitter nu i A-huset igen och pluggar (läs: uppdaterar mig på hela bloggvärlden). Men jag måste ta tag i detta den här veckan nu, de här ekonomikurserna kan vara något av de tråkigaste jag gjort. Och jag läste ekonomi på gymnasiet, hmm. Måste vart Kungsan och Bengt Finn som gjorde det drägligt, eller nåt. Men nu vill jag helst av allt ha JULLOV!

Kommentarer
Postat av: cisci

JAG VILL OXÅ HA JULLOV!

hahaha att du kommer å tänka på kungsan och finn...

min lärare gör lektionerna drägliga genom att snacka om analt, oralt och genitalt och jag skojar inte.

2008-10-20 @ 12:51:04
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Mary

Haha, skönt att jag inte är den enda som börjat fundera på varför jag egentligen valde ekonomi på gymn. Måste varit grupptrycket! =) Ser verkligen fram emot nästa ekonomikurs - produktionsekonomi, smaka på den du! =)

2008-10-20 @ 13:01:10
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Maja

Tentaperioder = Döden. Satan vad jag också vill ha jul!!!

2008-10-20 @ 17:41:33
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0