Puss på er alla

Trött som en katastrofstorm på sista dygnet. Så jag är hemma och vilar lite innan jag ska ner till Hanses och uggla. Najs. Sen vet jag inte om det kanske blir en burgare på Flamman med skägg & Co. Eller så ugglar jag kvar hos paret i Tannefors.

Har fått nys om ett extrajobb jag tänker söka också. Ringa och be folk betala sina skulder. Kul va. Men det skulle inte skada att få några extrakronor i månaden. Då kanske jag faktiskt kan följa med på någon av alla våra semestrar vi alltid planerar flickor. Det blir bra. Ska väl försöka skriva ihop ett brev eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen ska man behöva bli nervös när du ringer nu? Förresten, när åker du upp i jul? PUSS

2008-11-13 @ 11:53:10
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0