Godmorgon

Vaken och jättetrött. Måste vara efter min totala anspänning över tandläkaren igår. Men det gick super. Inga hål, inte ens några nästan-hål. Och ingen tandsten heller. Makalöst! Sen putsade hon tandrackarna lite också, det syns nog ingenting, men jag tänker gå och tycka att de är jättevita ändå. Detta skulle jag ha skrivit igår, men hann inte för jag drog iväg på hockeybockey.

Några killar i klassen har ett hockeybockeylag och har värvat oss som hejarklack, jovisst. Glorygirlz (observera med Z) heter vi. Så igår var vi där med pompoms och varm choklad. Allt hemmagjort!

Idag ska jag till skolan först och sen bär det av bort åt Söderköpingshållet. Ska till Fångö (skärgården) med skäggfredrik över helgen. Åh, mysigt tänker ni. Åh, pluggtid tänker jag!

(Åker nog hem nästa helg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0