Tom i huvudet

1. Mitt huvud är helt tomt, är jätte jättetrött, förutom all snuva som ligger där inne och väntar.
2. Den här förbannade uppgiften vi gjort denna vecka är det tråkigaste jag gjort. Det var förra veckans också, men detta är värre
3. Det supertråkiga arbetet vi gjorde förra veckan gick alldeles för bra, jämför med hur mycket jag ock Julia egentligen kan. Fick ju nästan VG.

Nu ska jag vila min lilla kropp för fyra timmars skinkskivning på hemköp lite senare. Imorse när jag gick till skolan var jag själaglad över min stundande sovmorgon på lördag, nu har jag tackat ja till att börja jobba halvåtta på lördag. Vad tänker jag med egentligen?! Inte nåt ställe som är speciellt smart i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att se att det inte bara är jag som inte kan tacka nej till jobb... Vet hur det känns!

2008-05-29 @ 17:39:32
URL: http://karinrygge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0