Peace and Love

Bloggen fungerade inte igår när jag var trött och skulle uppdatera så jag blev sur och stängde av skiten och sov som en bäbis hela natten.

Nu har jag vaknat och granskat smhi.se. Solen ska skina till tolv, sen ska det vara moln, vilket betyder att jag nu har 45 minuter på mig att få bort min brottarryggs-bränna. Så det är bara att dra på sig bikinin och maxsolskydd på de redan brönda partierna. Sen ska Sara färga håret hos Mariah så eventuellt följer jag med, har ju en liten utväxt att ta hand om. Men jag är osäker på vilken metod som ska användas - ska nog ringa ett rådsamtal till miss Beckson.

Sara sitter och rabblar upp vilka som ska komma till Peace and Love i år, och det verkar som de har dragit ihop ett rätt starkt gäng måste jag säga, det är nästan så tom jag - världens mest icke festivalmänniska - är sugen på och ta sig dit en sväng. Omöjligt med jobb antagligen, men kul vore det.

Nä, solen var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0