Som alla andra

Nu vill jag också passa på att konstatera att:

LEKSAND ska spela kvalserien, kvalserien börja om en vecka!!

Svingade mig runt på mina kära vänners bloggar och läste det ena och andra om hockeyvärlden där hemma i Dalarna; abstinensen började bubbla igen. Hur kommer det sig att jag av alla människor är omgiven av mestadels anti-sportnördar. Jag börjar tappa stinget. Vet inte när det är CL på tv, inte insatt i att slutspelet började IDAG och känner inte riktigt kvalseriepulsen här ute på platten. Det håller inte, så därför blir det mitt nattlöfte nu att tjata trummhinnan ut Cmilla om hur hett det egentligen är att Belfour är i hemstan, Tobbe ska få veta hur viktigt det är att herrarna Bergenström (stolt Tess?!?) och Karlberg fortsätter producera nu när det verkligen gäller och den stackars Fredrik skall tvingas se varenda match...vägrar han så får han i alla fall låna ut tv:n. Sen ska jag under påsk springa in på Starshop och inhandla halsduk, mössa/keps, kortlek, mugg och väggposter för att få in budskapet i varenda liten LHC-plutt (å, va roligt).

för LEKSAND ska spela kvalserien, kvalserien börja om en vecka!!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

om vi vägrar och gömmer oss då! tror jag ska få med mig fredda och cmilla och se på vettig film varje gång det är CL eller kvalserien för lag som inte ens platsar i elitserien. (detta såklart på freddas tv så du missar de roliga matcherna)

2008-03-14 @ 00:13:36
Postat av: tess

hahaha. borde jag vara det..?:) hallå kul att du har skäggiga fredrik då! det var ju en liten nyhet måste jag säga:) hur mår du annars johanna? fan jag är så dålig på att kommentera, läser och hänger med och sen drar jag utan ett ljud. dåligt! så du kommer som alla andra hem på påsk? ska ni ut något? kraaaaams!

2008-03-17 @ 15:15:09
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0